Yeni Haberler
recent

THY'den Yerli Üretim Müjdesi!

THY Yerli Üretim Müjdesi Verdi!
Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu Başkanı İlker Aycı yaptığı açıklamada 40 uçağa daha yerli üretim koltuk yerleştireceğini açıkladı. Bunun dışında yıl içinde gündemde akıllı cihazlarla olan konular yüzünden oluşan zararı silip süpürdüklerini söyledi.
thy gelişim yerli koltuk

İlker Aycı, bu yıl farklı parametrelerin yaşandığını ve AB içindeki yaşananların zarara neden olduğunu belirtti. Brexit ile başlayan AB içindeki gerilim hem büyük Avrupa ülkelerinde hem de Türkiye'de yansımaları görüldü. 

Türkiye'de yaşanan saldırılarında önemli bir konu olduğunu söyleyen Aycı, bu olayların turizm sektörüne de oldukça zararı olduğunu belirtti.

Türk Hava Yollarının hala en çok noktaya uçuş yapan havayolu şirketi olduğunu hatırlatan Aycı, geçen yılın ilk 3 ayında %10 büyüdüklerini ve bu senenin de ilk çeyreğine zararı kapatarak girdiklerini açıkladı.

2016 yılında THY uçak filosuna 43 uçak girmişti. 2017 yılında ise 38 uçak Türk Hava Yolları filosuna girmiş oldu. Her yıl uçak filosunu çoğaltan THY'de bir de yerli üretim müjdesi veren Aycı, bu yıl 40 uçağa daha yerli üretim koltuk takılacağını kaydetti.

THY ayrıca kargo sektöründe de büyümeye devam ediyor. Bu yıl yüzde 33 kargo sektöründe büyüyen THY kargo sektöründe ve dış hatlardaki büyümesini sürdürmeye devam ediyor.
Can Bayram

Can Bayram

Blogger tarafından desteklenmektedir.