Yeni Haberler
recent

Vakıfbank'ın Hesap İşletim Ücreti Ne Kadar?

Vakıfbank Hesap İşletim Ücretleri
Vakıfbank hesap işletim ücreti yasal olarak alınan hesap işletim adı altında para hareketi olan hesaplardan kesilen ücrettir. Vakıfbank da hesap işletim ücreti alan bankalardan biridir. 
vakıfbankta hesap işletim ücreti var mı?

Her banka bu ücreti farklı zaman dilimlerinde almaktadır. Yani bazı bankalar aylık alırken bazı bankalar 6 aylık dönemler şeklinde almaktadır.

Vakıfbank ise aylık olarak hesap işletim ücreti almaktadır. Buna göre her yıl tabii ki ücretler değişmektedir. Fakat bunlar yasal dayanaklarla alınmaktadır. Vakıfbank hesap işletim ücreti ise aylık olarak kesilmektedir. Vakıfbank aylık 8 TL, yıllık ise 96 TL ücret almaktadır.

Hesap işletim ücreti bazı durumlarda alınmamaktadır. Yani aktif olarak Vakıfbank'ın hesaplarını kullanıyorsanız bu gibi durumlarda hesap işletim ücreti kesilmeyebilmektedir.

Bu gibi durumlarda örnek vermek gerekirse;

1. Ticari hesap kullanılması,

2. Otomatik fatura ödeme talimatı vermek en az 2 tane,

3. 25 yaş altı genç hesaplar ve üniversiteli hesapları,

4. Vakıfbank'tan maaşınızı alıyorsanız,

5. Altın hesabına sahip olmak,

gibi durumlarda Vakıfbank sizden hesap işletim ücreti almamaktadır. Diğer bankalarda da buna benzer durumlarda işletim ücreti alınmayabiliyor.

Hiç hesap işlerim ücreti almayan bankalar da mevcuttur. Bunlar arasında QNB Finansbank'ın Enpara, Kuveyt Türk gibi bankalar hesap işletim ücreti almamaktadır.

Vakıfbank müşteri iseniz ve hesap işletim ücreti ödemek istiyorsanız yukarıda saydığımız maddelerden birini yapabilir ve bu ücreti ödemeyebilirsiniz.
Can Bayram

Can Bayram

Blogger tarafından desteklenmektedir.