Yeni Haberler
recent

Bazı Abonelerin Elektriği Kesilmeyecek!

O Abonelerin Elektrikleri Kesilemeyecek!
Enerji piyasası düzenleme kurumu yeni yaptığı düzenleme ile elektriğe bağımlı olan vatandaşların elektrik faturası borcu yüzünden elektriklerinin kesilmesini engelledi.
elektrik aboneleri uyarıldı

Elektrik ile çalışan solunum cihazı, diyaliz destek ünitesi gibi yaşam destek ünitelerine bağımlı olan kişiler için hazırlanan düzenleme ile söz konusu yaşam destek ünitelerine bağlı olan kişiler belgeleri ile birlikte elektrik dağıtım şirketlerine başvurarak elektrik faturası borcundan dolayı elektrikleri kesilemeyecek.

Ayrıca dağıtım şirketleri plansız ve planlı elektrik kesintilerini doğrudan söz konusu abonelere bildirecek.

Bu kişilerin kullandıkları elektrikten dolayı elektrikleri kesilemeyecek ve ödeme zorluğu çeken aboneler için 4 ayı geçmeyecek şekilde borçlarına taksitlendirme yapılabilecek.

Bu gibi şirketler tarafından elektrik kesintilerinin bildirilmesini isteyen vatandaşlarımız sağlık raporlarını dağıtım şirketlerine ulaştırmaları gerekiyor.

Elektrik dağıtım şirketleri bölgelere göre farklı uygulamalar gösteriyor. Aras Edaş bölgede yaşayan söz konusu abonelere sürekli jeneratör desteği sağladıklarını belirtti.

Bedaş Sedaş gibi dağıtım şirketleri de planlı elektrik kesintilerini 48 saat önceden abonelerine bildiriyor. Plansız kesintilerde de acil statüsünde öncelikli olarak bu abonelerin enerji ihtiyaçları karşılanıyor.

Enerjisa dağıtım şirketi de evlerde kullanılabilecek akü siparişi verdi. Böylece bu akülerle elektriğe bağlı olan kişilerin kesinti sonrası mağduriyetlerini acil bir şekilde gidermenin ve enerji ihtiyacının hızlı bir şekilde karşılamanın amaçlandığı bildirildi.
Can Bayram

Can Bayram

Blogger tarafından desteklenmektedir.