Yeni Haberler
recent

2.El Araçların Alım Satımında Yeni Düzenleme

2.El Araçların Alım Satımında 10 Bin Kilometre Sınırı!
İkinci el araçlarda garanti kapsamı değişiyor. Buna göre ikinci el araçlarda artık 10 bin kilometrede olan araçlarda garanti kapsamında olacak.

ikinci el araç alım satım kredisi

Ticaret ve gümrük bakanının açıklaması ile referandumdan sonra atılacak adımla 2.el araç alım satım işlemleri daha da sıkılaşacak. İkinci el araç satımında kredilerle de ilgili düzenlemeler düşünülmektedir.

Ticaret ve gümrük bakanı Tüfenkçi, açıklamasında sektörde bulunanlarla birlikte bu kararın kararlaştırıldığı ve referandum sonrası düzenlemenin yürürlüğe gireceğini söyledi.

2.el araç piyasasını canlandırmanın, tüketiciyi korumanın ve sektörü düzenlemenin gerekli olduğunu dile getiren bakan, Eğer aracın arızası varsa bu gizlenmeyecek ve arızası olduğu belirtilerek buna göre satacaktır.

Her önüne gelenin galerici olamayacağını söyleyen bakan, bu şekilde istediği zaman galerici olup, istediği zaman ben bırakıyorum diyen galericiler olmayacak dedi.

Gümrüğe takılan araçlar içinde konuşan bakan, yurtdışından sıfır diyerek getirilen ve müfettişlerce 2.el olduğu anlaşılan araçlara el konulmakta. Yeni sistem ile birlikte Ötv'nin yüzde 15'i ödenmesi halinde araçları sahiplerine teslim edeceğiz dedi.
Can Bayram

Can Bayram

Blogger tarafından desteklenmektedir.