Yeni Haberler
recent

Ziraat Bankası Eğitim Kredisi Şartları

Ziraat Bankası Eğitim kredisi kullanımı
Ziraat Bankası eğitim kredisi ile okul, kurs, dil okulu, üniversite gibi eğitim masraflarınızı karşılayabilirsiniz. Eğitim kredisi hem kendiniz için hem de çocuğunuz için kullanılabilmektedir. 

Ayrıca Ziraat Bankası eğitim kredisini üniversite öğrencileri de alabilmektedir. Fakat üniversite öğrencileri için de kredi verilirken gelir belgesi şartı aranmaktadır. Eğitim kredisi alabilmek için gerekli şartlar ve belgeler ise;

1- Nüfus cüzdan fotokopisi

2- Gelir Belgesi

3- Eğitim masrafını gösteren belgeler

Ziraat Bankası eğitim kredisi 36 ay vadeye kadar kullanılabilmektedir. Kredili mevduat hesabı veya taksitli kredi olarak kredinizi alabilirsiniz. Hayat sigortası yapılmaktadır.
Can Bayram

Can Bayram

Blogger tarafından desteklenmektedir.