Yeni Haberler
recent

Garanti Bankası Eğitim Kredisi

Garanti Bankası Eğitim Kredisi
Garanti Bankası eğitim kredisi ile kırtasiye, özel ders, özel kurs, dil okulu vb. masraflarınızdan kurtulun. Eğitim kredisi şartları bankadan bankaya değişiklik göstermektedir. 

Garanti Bankası'ndan eğitim kredisi almak isteyen kişilerin öncelikle aylık gelirini gösteren belgeye sahip olmaları gerekmektedir. Bir bakıma gelirlerini belgelemeleri istenmektedir. Bunun dışında kira vb. gelirleriniz var ise bunu da belgelemelisiniz. 

Eğitim kredisi için en fazla vade sayısı 36 ile sınırlandırılmıştır. Dosya masrafı olarak kredinin yüzde 0,5'i alınmakla beraber Garanti Bankası eğitim kredisi faiz oranı 1,58'dir. Eğitim kredisini hem çocuklarınız için hem de kendiniz için alabilirsiniz. 

Eğitim kredisi veren bankalar listemize ulaşarak bankaları karşılaştırmalı ve en uygun faiz oranına karar vererek kredi başvurusunda bulunmalısınız.
Can Bayram

Can Bayram

Blogger tarafından desteklenmektedir.