Yeni Haberler
recent

Eğitim Kredisi Veren Bankalar 2016

Ekonomi Dünyası
Bankaların kredi imkanlarından öğrencilerde yararlanabilmektedir. Öğrencilerin eğitim hayatında zorluk yaşamamaları için düzenlenen eğitim kredileri aileler ve bireylerin hayatını kolaylaştırıyor. Birçok banka eğitim kredisi vermektedir fakat yasalar gereği vade süresi 36 ay ile sınırlandırılmıştır. Eğitim kredisi kullanmak isteyen kişiler, bankaların faiz oranlarına dikkat etmeli ve oranları karşılaştırmalıdır. Eğitim kredisi, lisans eğitimine kadar eğitimini sürdüren çocuğa sahip ailelere verilmektedir. Ayrıca lisansüstü öğrenim gören kişiler de eğitim kredisini kendisi çekebilmektedir. Bu kredinin limiti öğrencilerin eğitim seviyelerine göre değişmektedir.

Eğitim Kredisi Veren Bankalar Hangileri?

Ziraat Bank
Akbank
DenizBank
Garanti Bankası
Yapı Kredi
VakıfBank
Türkiye İş Bankası
Albaraka
FinansBank
Can Bayram

Can Bayram

Blogger tarafından desteklenmektedir.