Yeni Haberler
recent

Akbank Eğitim Kredisi Başvurusu

Akbank Eğitim Kredisine Başvuru Nasıl Yapılır?
Akbank eğitim kredisi, ihtiyaç kredisinin bir türevi de olsa ihtiyaç kredisinden farklı faiz oranlarına ve şartlarına sahiptir. Eğitim kredisi ile üniversite, kurs, özel okul, kırtasiye vb. gibi eğitim masraflarınızı daha rahat karşılayabilirsiniz. 

Akbank eğitim kredisi Mayıs 2016'da güncellenmiş olup farklı kredi şartları getirilmiştir. Kredi şartlarına göre maksimum vade sayısı 36 olarak belirlenmiştir. Ayrıca en az 500 TL, en fazla 20 Bin TL eğitim kredisi alabilirsiniz. 

Akbank eğitim kredisi için gelir belgenizin bulunması gerekmektedir. Kredi başvurusu yaparken yanınızda nüfus cüzdanı ve aylık gelirinizi belirten belgenizi bulundurmalısınız. Gerekli görülmesi halinde adres teyidi de talep edilebilmektedir. Akbank'ta eğitim kredisi faiz oranı 1,25'dir. 

Kredi tahsis ücreti olarak kredi tutarının yüzde 0,5'i alınır. Eğitim kredisi almak isteyenlerin dikkat etmesi gereken hususlardan biri de kredi notudur. Kredi notunuzun düşük olması durumunda eğitim kredisi almanız çok daha zor bir hale gelebilir.

Akbank ihtiyaç kredisi başvurusu hakkında daha fazla bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
Can Bayram

Can Bayram

Blogger tarafından desteklenmektedir.