Yeni Haberler
recent

HESAP İŞLETİM ÜCRETİ ALMAYAN BANKALAR-2016

HESAP İŞLETİM ÜCRETİ ALMAYAN BANKALAR-2016

Hesap işletim ücreti, bankalarda hesabınız bulunduğu için sizden kestikleri yıllık kesintilerdir. Bazı bankalar artık belirli şartlar altında hesap işletim ücreti almazken, bazıları hiçbir şart koşmadan hesap işletim ücreti almadığını belirtiyor. E-şube gibi uygulamaların başlaması sayesinde hesap işletim ücreti
almayan banka sayısı 2016 yılında daha da artmıştır. Hesap işletim ücreti almayan bankalar hangileri hangileri yazımızda;

1- Yapı Kredi Nuvo

Yapı Kredi bankasının E-şubesi olan Nuvo hesap işletim ücreti almamaktadır.Aynı zamanda eft-havale işlemleri de ücretsizdir.

2- Enpara.com

Enpara.com E-şube uygulamalarının öncülerinden biridir ve eft-havale ücreti almamaktadır. Finansbank'ın bir uygulaması olan Enpara'da işletim ücreti de yoktur. Her türlü işlem internet üzerinden yapılmaktadır. Şubesiz bir banka olduğundan internet üzerinden başvuru yaparak hesabınızı açabilirsiniz.

3- CepteTeb

CepteTeb dijital bir bankacılık olarak hesap işletim ücreti ve eft-havale ücreti almayan bir başka bankacılık uygulamasıdır. Türkiye Ekonomi Bankası'nın bir girişimidir.

4- Albaraka Türk Bankası

Albaraka Türk Bankası da hesap işletim ücreti, eft ve havale ücreti almayan bankalar arasındadır.

5- Kuveyt Türk Bankası

Katılım bankası olan Kuveyt Türk'de "senin bankan" girişimiyle internet bankacılığında havale-eft ücreti ve hesap işletim ücreti almayan bankalardan biridir.

Diğer bankalar ise bazı şartlar altında sizden hesap işletim ücreti veya eft-havale ücreti almamaktadır. Bu şartlar arasında o bankadan kredi kartı sahibi olmanız, fatura ödeme talimatı vermeniz gibi çeşitli koşullar olabiliyor. Çok sık para transferi yapıyorsanız internet bankacılığını deneyebilirsiniz.
Can Bayram

Can Bayram

Blogger tarafından desteklenmektedir.